Ensam och förtryckt

 
Halojsan!
 
Sitter nu i mitt rum och tråkar sönder, jag gråter lite halft. Victoria du får ta och säga det du ska säga till mig så fort som möjligt!!!!!, Men ja medans alla har kul och skrattar har jag bara chips. Jag har inte gjort så mycket idag, jag har bakat typ choklad aktiga grejor som blev okej, sen så har jag kollat youtube och ätit tuggummi och mått sjuk illa, huvudvärk har jag också. Hör hur folk smäller smällare utanför, hur folk skriker och skrattar. Det är deprimerand att se alla gå till brasan, jag har ju alltid gått dit. Väntar fortfarande på svar från victoria, svara nu!!KOllar instagram stup i kvarten och dricker ramlösa. Det här blir nog sista inlägget för idag!:( men bloggar ju imorron!!:D Nu äntligen svarar victoria!!
 
/stina
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0