Inledning

Hej, hej alla glada!!
 
Det är jag som heter Stina Sirén och bor i stockholm, jag har hast många bloggar tidigare med det har alltid slutat med att jag lixom int har velat blogga mer. Mitt namn raincoat har egentligen inget med min blogg att göra, förutom att jag köpte en ny regnjacka i helgen haha ni kommer att få se en bild sen;) men jag har verkligen tänkt på vad jag ska ha som namn men har inte hittat något bra. Hahah så det fick bli raincoat Jag gillar att fotografera, haha no shit typ alla siiter och säger att dem gillar att fotografera, jag är en i mängden inte så speciell!! Just nu har jag prao så jag kommer att kunna blogga, men när skolan kommer igång igen så kommer det inte bli så mycket uppdatering. Men när min iphone är tillbaka från reparation så kommer jag börja blogga på mobilen. Jag hoppas att ni kommer att gilla den här bloggen och att ni godkänner att uppdateringen kan blir varierad.
 
Jag är en glasögonorm och jävligt ful i profil men ni får överleva med det!!:D<3
 
/stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0