no teknik

Hejsan!
 
Idag vaknade jag med ett kraftigt illamående, haha kraftigt oväder är påväg. Jag har ju prao men idag fick jag skippa den det är nog bra för att jag mår fortfarande illa. Idag skulle jag ju sova över hos maria med valerya och maria såklart men jag kommer inte ens gå och kolla på brasan;( Jag som har väntat och väntat ÖVERDRIVET!! Men iallfall så har jag ledigt imorron:) men jag vill praoa haha jag gillar min prao jätte mycket!! För er som inte vet så praoar jag på riksdags cafét och resturang, denna vecka praoar jag i resturangen:D Men nu till min dåliga tekniska gärna! Håller på med en header, men jag vet int hur jag ska lägga upp den och jag vill göra en egen design men det vet jag inte heller ett skit om..Så nu har jag en design från blogg.se och en header som jag kunde ladda upp den har VICTORIA gjort!!:D Vi får se när min design och header kommer upp
 
En bild på mina vänner som jag inte kommer att träffa idag, hahah:D
 
/stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0