Nu åker jag!

Hi, hello, how are you?
 
Idag åker jag! jag är jätte glad lite spänd och mycket förväntansfull!!!:D
 
Vi har hyrt en lägen het där vi kommer att bo den kommande veckan, vi är 8 pers. så därför tyckte vi att det var det bästa sättet! Men jag kommer hem på lördagnästa vecka och då blir det nog inte så mycket uppdatering, sen börjar skolan där på måndagen så..jag kommer att satsa på skolan riktigt mycket eller jag ska försöka i alla fall så därför kommer det kanske inte bli så mycket uppdatering men jag ska försöka.. Men går antalet besökare upp så kan ni räkna med fler inlägg.
 
Men den här veckan har jag gjort tidsinställda inlägg så det kommer att komma nästan inlägg vaje dag!
 
 
 
Detta är ett tidsinställt inlägg!
 
/stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0