Tårarna bara kom..

Hej

Det känns skönt att vakna upp i sin egen säng men att säga farväl var lite för jobbigt igår. Men på sätt och vis så fick vi en halv dag till eftersom att Victorias familj åkte till Åland med samma båt! Men när det var dags för de att gå av grät jag jätte mycket, Victoria med men hon skulle ändå till sin moster så hon var ju ändå glad över det! Men jag har några sommarvideo vloggar som jag ska försöka hinna redigera och sätta upp innan fredag. Men idag ska jag börja packa upp och packa ner! För det kanske blir någon dag innan fredag som jag kan träffa Maria och det skulle vara grymt! Vi har inte sätts på skit länge!

Iallafall så fick jag en födelsedagspresent! I LOVE it!

Spargrisen innehåller 20 euros


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0