Åker imorron

Hej!

Gör ett inlägg för att jag känner för det!

Just nu så sover Victoria halvt och jag är trött, idag ska vi packa för imorron kl.04.30 ska vi upp och strax efter det köra till båten och åka till Finland! Jag kanske kommer att göra några tidsinställda inlägg men jag får se km jag hinner det idag. Jag vet inte hur det blir med internet där men när vi laddar upp videos så använder vi Victorias dator så då finns det internet! Men fram till söndag så kommer vi kanske segla så då blir det inte så mycket att lägga in men vi får försöka så gått vi kan. Vi kommer ju att sommar jobba en hel del också så ja... Sen ska man ju få njuta lite av sommaren när den är som bäst!

Blev så överlycklig när Tora gillade mitt inlägg på instagram :DD jag heter zztina98


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0