Doft

Hej, det var ett tag sen!
 
Igår kom min mamma hem från Skåne, och innan hon åkte bad jag henne att köpa en tvål eller ett doftljus som luktar så sjukt gott, hade inte förväntat mig båda sakerna men det fick jag!:) är jätte glad:D Har ingen aning om vad de kostar
 
 
Så här är de båda "produkterna", tycker personligen om båda förpackningarna, och ett stort plus med de är att de luktar så sjukt gott och mycket!, är man känslig för mycket doft så bör man inte köpa men de doftar så sjukt gott så det är ändå värt:D
 
 
Tvålen kommer från märket  The schottish fine soaps compant, och jag har i doften pink amber, jag älskar plåtburken tvålen ligger i, tvålen är inlindad i silkespapper och är vit med en text på.
 
 
Ljuset är jag så sugen på att börja bränna, märket heter Klinta och jag har den i doften hallon och kvitten. Det här ljuset är en kroppsolja, så när man bränner det så ska man ta det på kroppen. Jag får inte ha doftljus för att både jag och mamma är jätte känsliga men jag kanske inte bränner det så ofta:P Men det doftar godis och typ mitt rum börjar dofta som de:D
 
Om ni vill så kan jag skriva i ett senare inlägg när jag provat de!
 
Lite random inlägg men jag tänkte "varför inte...?"
 
/stina
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0