H&M

 
Hej!
 
I fredags var ja med Elin i stan, de var jätte kul för jag har inte sett henne sen skolavlutningen! Men i alla fall så gick vi runt lite och kollade i affärer och så. Sen så åt vi på Pong som är en thairestaurang på Drottninggatan, det var typ buffé och det var jätte gott. Men sen gick vi till hm oh där hittar jag mina älsklingsshorts fast i en annan färg som jag har kollat på ganska länge nu. Dessa shorts kostade från början 199 kr vilket jag inte hade tänkt lägga på dem eftersom att jag inte behöver flera shorts men nu så var de på rea och kostade bar 100 kr och då slog jag till. Är verkligen super glad och nöjd! Sen så skulle vi till nån skoaffär som Elin ville till, så vi gick typ skit lång och kommer till stället där affären ska ligga på men nej ingen skoaffär så långt ögat kan nå hahaha. Sen gick vi till östra och tog tåget hem:D
 
Här är då en bild på shortsen men det kommer upp en bättre bild senare! Kommer nog att använda dessa mycket i både Finland och new york!
 
DÅLIG WEBCAM BILD!
 
 
Detta inlägget är tidsinställt!

/stina
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0