Musik

Hej på er!
 
Idag har jag varit mest i mitt rum och fixat jag har haft solsidan säsong 1 i bakgrunden. Sen åt jag en paj till lunch alltså mat paj, men fick typ värsta matförgiftnings symtomer av den haha men mår bättre nu!:) Just nu skypar jag på datorn med internetdelat mobilnät eftersom att vårt internet verkar inte funka! Men ikväll ska jag se på allsång på skansen!:D sen ska jag väll typ kanske se på en film elr nåt, imorron ska jag sola om solen kan komma! På fredag åker jag till stan som sagt och på lördag på barnkalas. Gud jag måste verkligen ta mig samman och göra nåt av det här lovet, till hjälp ha jag musiken gud skulle inte klara mig utan musik! I <3 MUSIK, haha synd att jag är dålig på att sjunga och att min musik lärare hatar mig annars kanske jag skulle få ett någorlunda betyg!
 
En jätte gammal bild på mig!:D
 
/stina
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0