Tisdag 2/7

Hej

Sommarlovet har somaagt börjat nu, jag hat haft det i typ 17-18 dagar men men. Om typ 11 dagar kommer Victoria och då ska vi om det går som vi planerat göra sommarvideobloggar! Så nu kommer jag kanske börja skriva lite små inlägg ibland, men sanningen är att jag inte kommer att göra så mycket förens hon kommer. På fredag blir det stan, på lördag-söndag har vi gäster från Finland på samma lördag ska jag på kalas för mitt kusinbarn alltså min ena kusinsbarn! Sen hela nästa vecka verkar vara fylld med längtat till en början av ett sommarlov! Jag har typ varit hemma hela lovet en så länge och alla har typ åkt bort! Iallafall vad jag vet! Men det kanske är någon som ljuger för mig...snyft!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0