Tisdag 9

Hej Hej..!

Snart kommer Victoria, åå det ska bli ¨så jävla kul!!! Jag har haft väldigt intensivtde senaste veckorna...NAT hahah har haft så himla tråkit och typ varit hemma, har inte varit med några kompisar heller för att de jag vet så är typ alla borta. Imorron kommer mamma hem från skåne och snart drar jag iväg till Finland!:D

Just nu: Sitter jag i min säng, skypar med Victoria, har nyss sett 4 avsnitt av fyra tillgängliga av Pretty Little liars på swefilmer. Jag är typ sur över min mobil, iphone kommer och hämtar den imorron. Är sjukt varm för att det är varmt. Har solat i 3 timmar idag och har fått ganska jätte mycket färg:P Är typ orolig över nian, och har typ helt glömt bort new york för ett tag.

Bild på en "drink" jag gjorde för ett tag sen, blandade ihop lite saker som fanns hemma.

Tyckte det var lite häftigt med färgerna, men ja haha

 
/stina
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0