Helg

Hejsan!

Jag har ju haft skola nu i 3 dagar, har inte hunnit blogga då men mina tidsinställda inlägg fanns iallafall:D Men nästa vecka det hur mycket som helst, vi har, 3 "prov" och två läxor, så helgen på fyra dagar går till plugga och annat hehe. Imorgon drar jag och Elin till Täby centrum, ska handla lite grejer kommer bild på det sen:D

På tisdag ska jag ta 2 st sprutor samtidigt:(((( är jätte nervös!! Jag ska ta fästningsprutan och livmoderhalscancersprutan, jag har ju svimmat förut när jag tagit sprutor så ja, haha kommer att bli intressant, sen har vi simning den dagen, det får jag nog hoppa över efter som att båda armarna kommer va typ domnade hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0