New york, finland...

Hello!:D
 
För många år sedan så bestämde Min mamma och hennes kompis som är mamma till min kompis hahah att när jag och Agnes fyller 15 så sak vi åka någon stans. Ett tag var det Barcelona men för nåt år sen så kom new york upp som ett förslag:D. Nu är det 2013 och detta år fyller vi 15, tiden har gått så fort. Men för ett tag sen så bokade de. Så nu ska jag åka till new york i augusti med några. Det sak bli så super kul. Vi har hyrt en lägenhet på manhattan, midtown. Vi kommer att stanna i en vecka och jag längtar dit så mycket!!! Jag ska shoppa jätte mycket ta massor av bilder och besöka starbucks hahaha!! Jag har skrivit en lång lista men Agnes på vilka affärer vi ska besöka ojoj, synd att affärerna inte är öppna på natten hahaha för annars vet jag inte hur vi ska hinna.DD
 
Sen såklart så ska jag till finland!!! Åhh älskar att åkta dit på sommrarna. Jag har alltid åkt dit senn jag var lite. Jag är på något sett alltid orolig innan på hur allt ska bli, jag är ändå där i 3 veckor nästan 1 månad. Men alla sommrar blir alltid bra på något sett och vis haha:D sen gråter jag alltid när jag åker där ifrån:(
 
Sen så en annan awsome grej är att vad jag och victoria har bestämt, så kommer hon komma hit en vecka innan vi åker till finland, DEt kommer att bli så najs. Senaste hon var här på sommaren var året 2010, det var seriöst den bästa året någonsin!!:D
 
I finland så komme vi troligen om vi får jobbet så kommer vi sommarjobba på en tomatplantage haha kommer bli så sjukt kul hahaha:DD Ett minne för livet:D Men hmm vi får se hur det blir för mig som är lite smått alergisk mot tomat men men..
 
Så kommer min sommar se ut lite halft planerat:DD
 
 
/Stina
 
 

Kommentarer
Postat av: Agnes

Bara 94 dagar kvar!

2013-05-07 @ 22:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0