Varför ska jag alltid vara sjuk...

Hallo!

Idag var jag på min prao, jag la upp mat på tallrikar och fixade lite sallader och så. Jag blir ganska stressad när jag står där och alla människor kommer och ska ha mat och jag glömmer bort vad som är till vad och det är jätte varmt där inne och ... Men efter ett tag så börjar jag må jätte illa, kallsvettas och typ må skit. Jag fortsätte lägga upp mat men sen så klarar jag inte av det mer! Jag fick åka hem för att jag mådde jätte dåligt. Jag var där till 1 ungfär, så jag var där nästan hela dagen med tanke på att jag slutar 3. När jag kom hem så typ la jag mig med täcke i soffan och titta lite på tv. Jag får se hur det blir imorron. Vi har gäste imorron också och så har jag dans.
 
Jag vet att jag inte har bloggat nåt idag men eftersom att jag var på prao så hoppas jag ändå att ni förstår.
 
Nu ska jag se lite på tv och ha ångest över läxor.
 
bilder från i julas
 
/stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0