.

Hej

Ja bloggen går inte så bra just nu! Men jag vill säga att jag har haft 11 läxor redan plus att slutar 4 på fredagar och sen har jag dans direkt! Men jag kommer att blogga lite då och då! Den här veckan har jag ett av de viktigast proven på denna termin! Jag har nämligen bara biologi denna termin så det är slutbetyg! Men iallafall så har jag mycket läxor, två spanska läxor till varje vecka, en no läxa en matte läxa och so läxa till varje vecka sen svenska och engelska läxa! Men igår hade jag tjejmiddag och det blev jätte lyckat! Jag fick jätte fina presenter av jätte fina människor!:) jag kan lägga in bilder senare i veckan kanske! Men idag har jag pluggat, pluggat, sett på pll, sovit och varit förkyld!

Ha det så bra! Hörs nästa gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0